Total Pageviews

About Me

My photo
I live in the state of constant confusion. Its the state colored blue on the map. And yes I can find any place on the globe, its all color cordinated! (duh)Asia is pink, England is green and France ....well France felt they were soo much better than everone else they have become their own planet.

Friday, November 18, 2005

TGIF ! and Friday Funnies....

It is my first weekend since my vacation and I am soo looking forward to it. Not that I am tired of sick of work its just that we will finally have some time to put all our shit away. We are not living out of luggage or anything but we are living from the clean pile to the dirty pile. Not that that is all that bad but it is hard to gauge what you have verse what you are running out of. Its just a huge pile of cloths, its like the crane game down the shore.....reach down and grab and hope for the best prize possible. But if you get something you really didnt want you take it any way because its better than nothing lol. A perfect example : My socks dont match today but my high top Tims can easily hide that hehehehehe.

-But here are the funnies for this Friday-

1) Honesty in advertising has gone to far here, but I would still eat one.












2) My sentiments to a "T"

















3) God, I sooo miss this comic :-D








4) No comment lol
















5) And lastly a holiday funny....

33 comments:

honkeie2 said...

LOL....just like the House of Pain taught me back in the day....jump up jump up and get down :-D

Danielle said...

Pack it up
pack it in
let me begin
I came to win
battle me
it's a sin

honkeie2 said...

lol.....that video always brings out the angry drunkin Irish man in me lol.

Video X said...

hahaha! merry xmas! that's hilarious.

Jenny said...

Whoa! Wait a minute---when did Charlie and Lucy hook up?

casperelli said...

ha ha.. the santa one rocks!

Becky said...

I so loved Calvin and Hobbes, I have all of the books! That was a great one with santa and the reindeer! Horny reindeer, always good for a laugh! Happy Friday!

Cherry said...

You couldn't pay me enough money in the world to touch Charlie Brown's wank. :(

Loved the Santa/whip/reindeer cartoon!! :)

~Deb said...

OMG! The pig and the ass-----ew!!!!! Tell me that's not so! ???

Too funny. These pics were great.

honkeie2 said...

It looks like ppl like holiday funiest....I have more but I am saving them for sometime in dec. I love holiday humor....And for the hot dog ...I only eat mechanically seperated beef and chicken dogs.

normiekins said...

okay where is everyone???????

normiekins said...

hoope honk is minding this?!!!!

honkeie2 said...

lol they are all on cherry's now lol
http://cherryscoloredglasses.blogspot.com/

normiekins said...

okay honk.....d and i are locked out of cherry's blog......we might have to park ourselves here for awhile.....can you handle it?

Video X said...

y r u guys locked out?

Cherry said...

Honkeie - Do you WANT us ladies here?

normiekins said...

honks taking a break again i think........yeah i can't get into cherry's comments at all......must be on overload.....

k o w said...

honk,

i had no idea you were a part of this craziness.

Cherry said...

Ok, now. Where did we leave off?

Butt Beads.

PB on the spin cycle.

up the ass sex.

swallowing.

loaded guns

eating angenlina tacos

Jerry's Red Bull

The honk man Jacking off twice already

VX doing sperm shots and playing with boobies

Dirty Sanches

Donkey Punches

Red wings.....did I miss anything?

Jerry said...

How will "pack of two" find us over here? it's almost commerical break time

Jerry said...

you left off I want to be a hot bisexual trophy wife in my next life Cherry

normiekins said...

OMG CHERRY....nice recap......

jerry i told you they will sniff us out....no problem.....we smell of sex............

Cherry said...

So is it Blogger that is locking everything up?

Is it because of the content?

What up wit dat?

normiekins said...

okay cherry got back in....maybe is was just on overload.

Danielle said...

IM HURR

Danielle said...

blogger is made by fisher price, it sucks ass and must be plastic

PB said...

Jesus Christ

all this moving around is giving me a headache.

The power of christ compels me!

PB said...

Let me honk that horn honkie

Cherry said...

Here is a new D-Unit Blog:

http://thedunitsexblog.blogspot.com/

We can comment there now.

Danielle said...

cherry dlete that shit!

Danielle said...

Im out everyone have a great weekend :)

Kat_womanx2 said...

ha ha ha haaaaaaaa...thats pretty cute...

honkeie2 said...

oh my god! I got tied up at with work and i pop in on sat and look what I stepped in lol