Total Pageviews

About Me

My photo
I live in the state of constant confusion. Its the state colored blue on the map. And yes I can find any place on the globe, its all color cordinated! (duh)Asia is pink, England is green and France ....well France felt they were soo much better than everone else they have become their own planet.

Thursday, April 20, 2006

Happy HNT



Happy HNT. I have a half a day today at work so I am in a GOOD mode haha. I thought I would share another pic my wife took of me last weekend while I was getting free water. Just for the record I did not pee in the jug!
Not much going on these days, my the big bosses were cuming to my site today but they canceled last minute so that is cool for us. They never do much more than stop by the front window and say hi. Never a biggie but we do have to put on the happy face haha.
My workout is going good, I have not be keeping up my workout blog I am just lazy haha. But I have been meaning to get it back up to par. By no means am I slipping on the excersie I just got tired of carring around pen and paper everytime I went to the gym. I have been following the Abs Diet Book and I must say it works and its easy. I am on the road to beach abs, it is allot slower than one thinks but you have to keep at it. Exercise is 30% physcial, 20% diet and 50% mental. Anyone who has ever worked out and quit and started and quit knows the pains of the mental excersie. I buy body builder mags all the time, not because I am going to get any where that big but for inspiration. I read about working out I want to workout. I read about reps, sets, pyramid training, cardio, and protien and I get all psyched up! It is like the pre warm up to the warm up to the actual workout. It is kinda like looking at your fav nudie mag before you get on the job. Inspiration ppl, that is all men need to get things going haha.

Well I am off to the races.....rat race but just a little note to Shannon.....Photobucket go check it out. Never know wat u will find when you search words like: suck, bj, oral, anal or nude. I have spent hours there looking through ppls pics. I feel like the perv at photo mat sometimes haha.
Happy HNT Yall!

13 comments:

Shannon said...

OMG.. LOL

I typed in the word "Suck" and there was a pic of little Ashley Olsen sucking on an orange freeze pop at a very fast pace!!

What is the world coming to?? lol

Nice pic, Happy HNT!

Danielle said...

ha I read some of that abs diet book this past weekend. honk that picture is hysterical

AM said...

... Ah! I come back and I find wowwwwwwwww loads of blogging here ... Flying back home for 2 weeks, will read you and comment on you ... hmmm your blog I mean ;)
In the meantime say hi to all and to Doug :)

morbid misanthrope said...

I never go to the gym. I get enough exercise at work. Today, for example, I assembled and moved furniture, carried a metric shit ton worth of boxes from the curb to the top floor at the office, battled and disarmed a crackhead with a broken crack pipe who wandered into the building, and to top it off, the boss was in a bad mood, so I had to stand there and let him punch me in the head for an hour. Hell, that's all before lunch, too. It's tough, but if I keep working hard, the boss might finally let me use the office bathroom (right now I just have a pile of hay in the corner of my office).

the_mrs said...

Someone's been working out!! Happy HNT =)

Just Some Gal said...

hahaha Love it! Your expression is so "Ooooh YEAH!" lol

That is too funny about photobucket...lol

Lisa said...

I so need your dedication. I want the nice abs that I use to have in college and the tight ass but I don't want to work for them. I cheated and had the fat sucked outta my abs and lower back! ssshhhh don't tell anyone that I am that pathetic!

Love the pic and I do love Photobucket!!

Cherry! said...

I'm going to check out photobucket for sure, typing in a few of your key words and a few of my own words.

Re the exercise. I used to exercise all the time. Now I have to exercise with other people otherwise the motivation is just non existent. Even staring at my fat ass and legs in the mirror doesn't motivate me. hahahaha.

honkeie2 said...

shannon: see isnt the internet great haha.

D: read it, not like u need it now haha

am_pm: welcome back, and I will tell doug HI for u ;-)

morbid: I will have to check out your blog later today, I hope to read about wild crack heads and peeing in your office hahaaha

the_mrs: you bet I have, have u? hmmmmm did u know sex is one of the best cardio exersices out dar? hmmmmmm

blondie: do u want a drink of water hmmmm lol?

lisa: if I had the money I would have them suck me off...wait i mean suck it out of me too haha.

Cherry: like I said the mental part is the hardest, and motivation is all in the mind.

The Real Kidd said...

LMFAO! OMG, that pic is great! Happy HNT, a day late.

Anonymous said...

I've been blogging all day,and came across yours.. looking good, just looking for ideas for my own, your the 50th blog today,

Thank,
Pat
best diet pill prescription

Anonymous said...

Cool blog, out blogging and came across yours.. I just start one

and was looking at other to give me some ideas

Thank,
Pat
six pack abs exercises

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. http://www.renault-espace-sun-roof.info red and blue pocket watch Wild on sex watch my teen strip curvex 14k gold plated pen nib - watch